Bosan
Thursday, 13 December 2012|| 4 Comments
Haii, Assalamualaikum ! Malam ni munirah tengah bosan gila-gila. Nak buat art trade, takde sape yang nak. Huhu T^T Ape-ape pon. Munirah telah berjaya siapkan satu *satu sahaja* doodle dalam keadaan bosan ini. Doodle yang munirah buat ni pon berinspirasikan gambar yang ada dalam laptop ni. Nak tengok ? Ni doodlenya.

Doodle ni berinspirasikan gambar kawan munirah. Nama dia Nur Atasya Izzati Binti Bakeri. Munirah panggil dia Atasya je. Korang rasa, sama tak ? Maaf ye, baju dia yang warna putih tu, munirah tak ingat coraknya, sebab dah lama dah gambar ni. Insya Allah, Munirah akan cuba buat kawan yang dekat sebelah dia tu pulak. Nak tahu nama dia tak ? Tunggu entry yang akan datang ye :) Tata, Assalamualaikum ^^

Labels:



4 Comments:

Blogger Cik Jari Manis said...

:) cute munirah buat! sama mcm dlm gambar..hehe

13 December 2012 at 04:17  
Blogger Iyra Monster said...

Thanks akak :)

13 December 2012 at 04:22  
Blogger Dae Hyun said...

wah comelnya . suke baju dia XD

17 December 2012 at 03:13  
Blogger Iyra Monster said...

Hehe, Thank You :)

17 December 2012 at 07:04  

Post a Comment

Sila gunakan bahasa yang baik ye. Bagitau dekat sini kalau awak ada guna apa-apa benda. Kerjasama anda amat dihargai :)



Blog Owner
I'm Munirah and this is my doodle blog. Do not open my page source please. Copyright by me.
ART TRADE
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM
FOLLOW
Let's Chat